Tuesday, May 13, 2014

Our world on Tuesday

To hitch a ride - Indian style!




I counted at least four persons soundly asleep…




Our World Tuesday
Our World Tuesday Graphic

15 comments:

  1. Wonderful! :)
    Only in India, I think! Lovely photos.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Ich bin so ein depperter Depp ... ich habe mich gerade auf Englisch angestrengt, dich zu fragen, ob du für längere Zeit in Indien warst ...
    Mein Englisch ist nämlich ein wenig eingerostet und ich bin noch nicht sehr weit in deinen Posts gekommen ;-)

    Liebe Grüße von der leicht depperten Frauke

    ReplyDelete
  4. At least no space is wasted !

    ReplyDelete
  5. Made me smile!! But here in the west this would break so many safety rules!

    ReplyDelete
  6. I hope the two ladies in the first truck don't fall asleep! At least the second truck has taking the safety precaution of roping everyone in. Wonderful photos.

    ReplyDelete
  7. I remember this kind of transport! Health and Safety be damed!

    Cheers - Stewart M - Melbourne

    ReplyDelete
  8. Incredible how things and human share the available space. Food for thought.

    ReplyDelete
  9. Love these! Especially the HORN PLEASE!

    ReplyDelete
  10. Fantastic! This made my day. A photo like none I've ever seen before. :)

    ReplyDelete
  11. It's amazing how full they pack those trucks. Thanks for sharing your photos. And thanks for the blog visit. :)

    ReplyDelete
  12. Guten Morgen, Karen!

    Du weißt jetzt, wohin ich gereist bin??? ---> Du weißt vielleicht, an welchem Strand ich die Fotos vom letzten Post geschossen habe! ;-)
    Gib' doch mal ein Tipp ab, damit ich sehen kann, ob du als Jetzt-Schweizerin auch die nordöstlichsten Ecken deiner alten Heimat kennst!

    Definitiv unterscheiden sich meine gesammelten Impressionen von denen, die auf den Straßen Indiens eingesammelt hast. Sehr ungewöhnlich das Bild vom beladenen LKW mit den Füßen zwischen all den Säcken. Kaum zu glauben, dass die tatsächlich alle nur geschlafen haben. Sieht mir ehr nach einem Mülltransport aus (ist es aber nicht!), und alle weitere Interpretation will ich mir ersparen!
    Dir noch einen schönen Tag - hier bei uns strahlt inzwischen wieder die Sonne störungsfrei vom Himmel!
    Gruß, Uwe.

    ReplyDelete
  13. Oh my!,... makes me wonder if they can breath buried under all those things. Man surely always finds a way when he must. Wonderful shots Karen.

    ReplyDelete
  14. That is a very cramped truck. An amazing sight in the street.

    ReplyDelete